Thursday, March 6, 2014

Šį muzikos festivalį surengė keturi jauni vyrai, tenorėję pasikviesti keletą tūkstančių svečių smagi

Vudstokas buvo arti katastrofos - VZ.LT
VILIBOR smart shopping 6 0,00% 0,48
Pirmasis Titulinis puslapis Visos naujienos Dienraštis "Verslo žinios" VŽ premium Įžvalgos Fotoreportažai Video Apklausos Pranešimai spaudai Archyvas Fotoarchyvas Lietuva Svarbiausia "Lietuvoje" Naujienos Politika Bendrovės Statistika Pasaulis Svarbiausia "Pasaulyje" Europa Skandinavija Rusija JAV Azija Kitos šalys Sektoriai Svarbiausia "Sektoriuose" Transportas ir logistika IT ir telekomunikacijos Finansai Pramonė NT ir statyba Energetika ir aplinkosauga Prekyba Maistas smart shopping ir žemės ūkis Medijos Kiti sektoriai Rinkos Svarbiausia "Rinkose" Akcijos, valiutos, žaliavos Makroekonomika Investavimo idėjos Prekyba biržoje Fondai Apžvalgos Smulkusis smart shopping verslas Vadyba Svarbiausia "Vadyboje" Bendrovių valdymas Finansai ir apskaita Rinkodara Biuro administravimas Karjera Darbo skelbimai Technologijos Savaitgalis Įdomiausia "Savaitgalyje" smart shopping Maistas smart shopping ir gėrimai Kelionės Kultūra ir visuomenė Automobiliai Įvairenybės Įmonės Įrankiai smart shopping Visi įrankiai Mano vartotojo paskyra Pasirinkti naujienlaiškį Įmonių duomenys Užsisakyti reklamą Turinys telefone Paskelbti pranešimą spaudai Žodynas smart shopping Rašyti redakcijai smart shopping RSS Parduotuvė Visa parduotuvė Dienraštis "Verslo žinios" Žurnalas "Verslo klasė" Žurnalas "Iliustruotasis mokslas" Žurnalas "Iliustruotoji istorija" Verslo knygos Konferencijos ir mokymai Reklama ir rėmimas
Šį muzikos festivalį surengė keturi jauni vyrai, tenorėję pasikviesti keletą tūkstančių svečių smagiam savaitgaliui. Tačiau renginys netrukus tapo nevaldomas, nes į Vudstoką pasilinksminti ir pakaifuoti suplaukė kone visa jaunimo karta.
Jauni vyrukai, turintys neribotą kapitalą, ieško galimybių smart shopping investuoti ir laukia verslo pasiūlymų , tokį viliojantį skelbimą parašė du jauni investuotojai Joelas Rosenmanas ir Johnas Robertsas. Jie turėjo pakankamai pinigų, tačiau iš tiesų norėjo parašyti scenarijų televizijos serialui apie du naivius turtuolius ir jų investicijas. Vyrukai sulaukė daugiau nei 7000 pasiūlymų su įvairiausiomis idėjomis nuo savaime smart shopping šviečiančių iškabų iki valgomųjų golfo kamuoliukų. Taigi Rosenmanas ir Robertsas gavo apsčiai smart shopping medžiagos scenarijui, tačiau jis taip ir liko neparašytas. Mat skelbimai paskatino jų bendrą pažįstamą surengti susitikimą su kitais dviem vyrukais, turinčiais gerą idėją.
Sutartą dieną pasirodė du jaunuoliai, dirbantys muzikos industrijos srityje. Artie Kornfeldas buvo prodiuseris, o Michaelas Langas gyveno iš projektų kūrimo. Ilgaplaukis hipių stiliumi apsirengęs Langas buvo tikra priešingybė kostiumuotam, kaklaryšį ryšinčiam Johnui smart shopping Robertsui.
Jimis Hendrixas buvo paskutinis scenoje pasirodęs muzikantas. Jis uždarė keturias dienas trukusį festivalį, kuriame jaunuoliai padėjo vienas kitam įveikti ištikusias negandas. Kornfeldas ir Langas pasiūlė Vudstoke, į šiaurę nuo Niujorko, atidaryti muzikos įrašų studiją. Mat čia, idiliškose kaimo vietovėse, buvo įsikūrę nemažai populiariausių to meto muzikantų. Kornfeldas ir Langas tikino, kad pinigų studijai galima gauti surengus muzikos festivalį su vietinėmis žvaigždėmis, tokiomis kaip Jimis Hendrixas ir Bobas Dylanas, tačiau jie neturį pradinio kapitalo pradėti projektą. Rosenmaną ir Robertsą ši idėja sužavėjo. Kokia puiki galimybė atsidurti pačiame hipių judėjimo priešakyje, tarp amerikiečių jaunuolių, iš kurių pasipelnyti siekia daugelis privačių įmonių.
Vos tik koks projektas mums patikdavo, jį bemat mums iš panosės nušvilpdavo vienas smart shopping iš didžiųjų koncernų , pasakė Rosenmanas. Juodu su Robertsu viliojo ne tik galimybė gerai uždirbti, jiems patiko pati hipių kultūra, jaunimo maišto ir laisvės gaivalas. smart shopping Taigi šie keturi vyrukai įkūrė konsorciumą Woodstock Ventures Ltd. su pusės milijono pradiniu kapitalu. Pinigus parūpino Robertsas, kurio šeima turėjo farmacijos įmonę. Aš taip ir maniau... Žinojau, kad, kai tik gausi pinigus, padarysi ką nors panašaus , bejėgiškai sušuko Robertso tėvas, kai šis pasisakė investavęs pinigus į laukuose, 150 km nuo Niujorko, rengiamą festivalį.
Festivalis išsikrausto Volkilas, Niujorko valstija, 1969 m. birželio 14 diena. Jau parduota 40 tūkst. bilietų, tačiau iki šiol nepavyko rasti vietos smart shopping festivaliui. Langas nuvažiavo į Volkilą, esantį maždaug 50 km nuo Vudstoko, ir paprašė vietos valdžios leidimo surengti mieste festivalį. Paties Vudstoko buvo seniai atsisakyta, visas Lango idėjas lig tol sužlugdydavo miestelių merai, nepageidavę hipių antplūdžio. Volkile derybos vyko keletą mėnesių. Nebegalėdami daugiau atidėlioti sprendimo, vietos politikai pagaliau smart shopping davė atsakymą, tačiau jis ir vėl neigiamas. Langas nesitvėrė pykčiu. 1968 m. jis padėjo organizuoti festivalį Majamyje ir visiškai nesitikėjo, kad naujasis projektas susidurs su tokiomis neįveikiamomis kliūtimis. Kartu su dviem draugais jis nusprendė važiuoti į šiaurę, Betelio link, pasidairyti festivaliui naujos smart shopping vietos. Sustok! sušuko Langas važiuojant smart shopping pro vešlias ganyklas, kurios atrodė idealiai tinkamos jų tikslui. Ganyklos priklausė pasiturinčiam smart shopping fermeriui

No comments:

Post a Comment