Įspūdžius iš pirmosios "Login 2013" dienos galite rasti čia . Technologijos menui padeda Atsimenate Onyxo Ashanti nesėkmę, kai aukštų technologijų instrumentai iš pradžių nesuveikė taip, kaip turėjo? Bet technologijos gali ir padėti media outlet online menui ir savo pavyzdžiu būtent tą įrodė Tadas Černiauskas, žinomumą pasaulyje pasiekęs per vieną naktį interneto ir socialinių tinklų dėka. Pagal išsilavinimą T. Černiauskas yra architektas, bet kaip nutiko, kad iš jo interviu ėmė prašyti tokie leidiniai, kaip Daily Mail ar Rolling Stone ?
Koks yra geriausias šuolis nuo architekto specialybės? Žinoma, vestuvių fotografija - šypsojosi menininkas. Tadas, įsigijęs kamerą, media outlet online ėmė pleškinti į visas puses, paskui jį paprašė nufotografuoti vestuves, kurių kadrais pasidalino internete. Tada išvykau dviem savaitėms atostogų, o grįžęs aptikau, kad esu užverstas užsakymais - savo pirmąją interneto galimybių patirtį prisiminė fotografas. Bet labiausiai T. Černiauską išgarsino media outlet online projektas Blow Job - nuotraukų serija, kurioje užfiksuoti žmonių veidai, veikiami stiprios oro srovės. Idėja gimė iš neturėjimo ką veikti. Su draugu sugalvojome, padarėme, nakčiai įdėjau į Facebook , tikėdamasis surinkti kelis šimtus Like" paspaudimų - prisimena Tadas. O rezultatas keliolika media outlet online kartų viršijo lūkesčius. Su Tadu susisiekė lietuviškas tinklaraštis, prašydamas leisti perpublikuoti jo Blow Job serijos kūrinius. T. Černiauskas media outlet online sutiko, bet į pokalbio pabaigoje tinklaraštininkų pažadą, kad apie jį rytoj žinos jau tūkstančiai, priėmė kaip juokelį. Kalbėdamas apie tolesnes savaites, fotografas prisiminė: supratau, kad didelė euforija yra tas pats, kas didelis stresas . Menininko teigimu, jis dvi savaitės vilkėdamas chalatu praleido media outlet online virtuvėje, media outlet online bet nelabai turėjo laiko valgyti atsakinėjo į telefono skambučius ir elektroninius laiškus, prašančius interviu. Tadu susidomėjo tokie grandai, kaip ABC News , CNET , The Atlantic ir pan. Vėliau fotografas didžiąją dalį tokio krūvio perleido specializuotoms medijos planavimo kompanijoms, bet per tą laiką, kol su žiniasklaida media outlet online bendravo media outlet online asmeniškai ,spėjo įsitikinti media outlet online internetas ir socialiniai tinklai (o konkrečiai - Facebook ) yra labai, labai didelė galia. Tobulų žurnalų era Savo tobulo žurnalo idėją konferencijoje pristatinėjo Eligijus Ramanauskas, žurnalo Lamų slėnis kūrėjas. Skaitmeninis žurnalų formatas leidėjams sukuria daug daugiau galimybių nei riboti popieriaus lapai, šiomis galimybėmis ir naudojasi Lamų slėnio komanda, kurdama pirmąjį media outlet online Lietuvoje žurnalą apie interjerą, dizainą, gyvenimo būdą Jūsų planšetiniam kompiuteriui.
Eligijaus nuomone, jo kuriamas leidinys yra pranašesnis, tobulesnis už konkurentus tuo, kad Lamų slėnio pateikiamas turinys gali radikaliai skirtis nuo tradicinių žurnalų, prie kurių visi esame pripratę. Skaitmeninis turinys gali būti kombinuotas, interaktyvus, sudarytas iš animacijų, nuotraukų, video, media outlet online audio medžiagos, interviu, kuriuos dėl tam tikrų apribojimų galbūt reikėtų smarkiai apkarpyti. O žurnalą gali skaityti visi tie, kurie moka naudotis planšetiniu kompiuteriu: vartotojo sąsaja yra labai paprasta ir visiems suprantama. Lamų slėnis yra leidžiamas dviem kalbomis: lietuviškai ir angliškai. Lietuvoje šis žurnalas turi didelę skaitytojų auditoriją ir lietuviškoji versija yra nemokama, tačiau angliškoji versija, kuri turi kiek daugiau temų ir turinio nuo artimiausio numerio jau bus mokama. E. Ramanausko teigimu, per paskutinius metus elektroninės spaudos leidyba išaugo 300%. Bilietas media outlet online į vieną pusę Kuo toliau, tuo labiau Login tolsta nuo realybės - su kreiva šypsena lūpose tarstelėjo vienas garsiausių lietuvių technologijų žurnalistų Džiugas Paršonis, sutiktas media outlet online renginio užkulisiuose. Iš tiesų Baso Lansdropo pristatytas skrydis į Marsą labiau priminė fantasto Ray'aus Bradbury knygas ar realybės šou projektą, nei realią ekspediciją į planetą, kurioje šiuo metu pluša Curiosity .
Dabartinės media outlet online technologijos leidžia nugabenti žmogų į Marsą, bet neleidžia sugrąžinti jo atgal - tvirtai įsitikinęs B. Lansdropas, kurį tokie techniniai apribojimai nelabai jaudina. Dar daugiau Basas įsitikinęs, kad Žemėn sugrąžinti leisiančios technologijos nebus sukurtos ir per artimiausius devynerius metus per tiek laiko, po kurio į Marsą išvyks pirmieji Baso ir kompanijos išsiųsti žmonės. B. Lansdropo skaičiavimais, išsiųsti žmones į Marsą kainuotų nei daug, nei mažai tik 6 milijardus JAV dolerių. Na, paskaičiuokime patys pasaulyje šiuo metu yra apie 7 milijardus žmonių, tai kiekvienam reikėtų paaukoti po mažiau nei dolerį. Žinoma, Basas tokiu žmonių geranoriškumu netiki ir finansus ruošiasi sukaupti media outlet online iš reklamos, teisių į skrydžio transliaciją ir panašių dalykų. Paklaustas, ar pats skris į Marsą, B. Lansdropas kiek nuleidžia galvą: greičiausiai ne. Susiradau merginą, be to, netinkamas mano charakteris esu labai nekantrus, su tokiu būtų kančia praleisti mažoje erdvėje metus - prisipažįsta Marso entuziastas. Baso projektas išties kažkiek primena realybės šou
No comments:
Post a Comment