Sunday, February 23, 2014

Balso perdavimo kokybė, nustatyta naudojant specialią programinę įrangą, visuose williamsburg outlet


Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) apibendrino praėjusiais metais atliktų mobiliojo ryšio paslaugų kokybės patikrinimų rezultatus. Peržvelgus ataskaitą galima spręsti, kad balso telefonijos ir SMS siuntimo srityje dauguma aspektų pirmavo Omnitel , o atsiliko Tele2 . Mobiliojo interneto srityje didžiausią spartą demonstravo Mezon . Visgi kokybiniai skirtumai tampa vis mažesni.
Verta pastebėti, kad matavimams įtakos turėjo tai, prie kokio tinklo įrenginys buvo prisijungęs. Kokybiškesnį duomenų perdavimą užtikrinantis 3G ryšys dažniausiai veikė atliekant matavimus „Omnitel“ tinkle (91,3 proc.), „Bitė Lietuva“ – 51 proc., o „Tele2“ – 41 proc.
Vertinant balso telefonijos kokybę visuose tinkluose buvo atlikta virš 800 skambučių. Kokybė vertinta atsižvelgiant į nepavykusius skambučius, sujungimo trukmę ir balso perdavimo kokybę williamsburg outlet (nutrūkusių skambučių nei viename tinkle neužregistruota).
Ilgiausia vidutinė skambučio sujungimo trukmė taip pat buvo „Tele2“ tinkle (8,72 s), greičiau prisiskambinti galėjo „Omnitel“ (5,94 s) ir „Bitė Lietuva“ abonentai (5,17 s).
Balso perdavimo kokybė, nustatyta naudojant specialią programinę įrangą, visuose williamsburg outlet tinkluose buvo panaši, nors „Omnitel“ abonentai vieni kitus girdi šiek tiek aiškiau. Vertinant „MOS-LQO“ balais, williamsburg outlet „Omnitel“ vidutinis rodiklis buvo 3,42, „Bitė Lietuva“ – 3,25, o „Tele2“ – 3,21.
SMS williamsburg outlet paslaugų kokybė vertinta pagal nesėkmingus siuntimus į SMS centrą, siuntimo į SMS centrą trukmę, nepristatytas žinutes ir pranešimų pristatymo trukmę. Kiekviename tinkle išsiųsta virš 700 SMS žinučių.
Į SMS centrą ilgiausiai keliavo „Tele2“ žinutės (3,68 s), kiek trumpiau „Bitė Lietuva“ (2,94 s) ir „Omnitel“ (2,14 s). Taip pat operatoriai rikiuojasi ir pagal bendrą pranešimų pristatymo trukmę: ilgiausiai SMS laukia „Tele2“ williamsburg outlet abonentai (8,42 s), kiek trumpiau „Bitė Lietuva“ (6,95 s), o greičiausiai jos atskrieja „Omnitel“ klientams (5,7 s).
Nepristatytos žinutės visur skaičiuotos ant rankų pirštų: „Tele2“ – williamsburg outlet septynios, „Bitė Lietuva“ – aštuonios, „Omnitel“ – dešimt (visais atvejais apie 1 proc.).
Mobiliojo interneto spartos matavimai atlikti tik miestuose, atsižvelgiant į gyventojų skaičių: daugiau gyventojų turinčiuose miestuose buvo atliekama proporcingai daugiau bandymų. williamsburg outlet Mobiliojo ryšio operatorių williamsburg outlet tinkluose atlikta 13–14 tūkst. bandymų, dauguma atvejų buvo prisijungta prie 3G tinklo („Bitė Lietuva“ – 92,8 proc., „Omnitel“ – 96,7 proc., „Tele2“ – 89,9 proc.). Taip pat atlikta per 12 tūkst. bandymų naudojant „Mezon“ mobilųjį internetą (tiekėjas – „Lietuvos radijo ir televizijos centras“).
Vartotojai didesnį dėmesį dabar kreipia į paslaugas, patirtį jomis naudojantis, aptarnavimą. „Bitėje“ savo veiklą orientuojame būtent į šiuos dalykus, – sakė Chrisas Robbinsas.
Dažniausiai nepavyko prisiregistruoti „Mezon“ (7,95 proc.), rečiau „Bitė Lietuva“ (5,95 proc.), „Tele2“ (5,78 proc.) ir rečiausiai „Omnitel“ tinkle (0,84 proc.). Prisijungti prie interneto taip pat ilgiausiai užtrukdavo „Mezon“ williamsburg outlet (9,43 s), trumpiau – „Bitė Lietuva“ (4,92 s), „Tele2“ (4,61 s) ir „Omnitel“ (4,03 s) tinkle.
Didžiausias vidutinis naršymo greitis užfiksuotas „Mezon“ (309 kbps) ir „Bitė Lietuva“ (296 kbps) tinkluose, williamsburg outlet lėčiau tinklalapius krovė „Omnitel“ (208 kbps) ir „Tele2“ (173 kbps) mobilusis internetas.
Failus greičiausiai siunčiasi „Mezon“ (6075 kbps), „Bitė Lietuva“ (4228 kbps) ir „Omnitel“ (3813 kbps) klientai, kiek lėčiau veikė „Tele2“ tinklas williamsburg outlet (2520 kbps).
Pagal failų išsiuntimo greitį geriausiai pasirodė „Mezon“ (1048 kbps) ir „Omnitel“ (838 kbps), šiek tiek prasčiau – „Bitė Lietuva“ (659 kbps) ir „Tele2“ (650 kbps). williamsburg outlet
„Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis teigia, kad RRT duomenys dar kartą patvirtino aukštą „Omnitel“ ryšio kokybę – tai iliustruoja ir aukščiausia balso perdavimo kokybė bei žymiai mažesnė nesėkmingų kvietimų dalis.
„Svarbu williamsburg outlet pažymėti, kad šie tyrimai dar kartą įrodė, williamsburg outlet jog „Omnitel“ 3G tinklo, kuris yra reikalingas naudojantis mobiliuoju internetu išmaniuosiuose įrenginiuose ir nešiojamuose kompiuteriuose, aprėptis yra daug didesnė nei kitų operatorių. Atliekant bandymus, net 91,3 proc.

No comments:

Post a Comment